Przedmiotem zlecenia było opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej, która obejmowała zaprojektowanie loga, wizytówek, papeterii firmowej, ulotek, rollup-ów oraz strony internetowej.
Firma Eko-Met zajmuje się sprzedażą systemów nawilżających oraz dezodoryzujących przeznaczonych dla przemysłu, dlatego też w logotypie zastosowaliśmy motyw kropli oraz dwa odrębne zestawy kolorów – zieleń dla obszaru dezodoryzacji oraz niebieski dla działalności związanej z nawilżaniem.
W dalszej kolejności zostały wykonane pozostałe elementy identyfikacji – wizytówki, papier firmowy oraz koperty. Dla ulotek i rollup-ów zostały stworzone szablony różniące się kolorystyką, tak aby spójność graficzna nie pozostawiała wątpliwości iż pochodzą z tej samej firmy.
Ostatnim etapem prac było wykonanie strony internetowej. Klient chcąc ograniczyć koszty poprosił o stworzenie szkieletu strony, który samodzielnie wypełniłby treścią. Dlatego też strona została postawiona na systemie wordpress, łatwym w obsłudze dla klienta, a nasze zadanie ograniczało się do zaprojektowania strony startowej i buttonów.